Батькам


7-А 2018/2019 навчальний рік



6-А 2017/2018 навчальний рік



ОЦІНКИ Січень-Березень (крім перших 6 учнів у яких оцінки виписані в щоденник)

Приголомшлива розповідь Григорія Горіна, яку варто прочитати кожном:
"Ёжик - история о напрасной суете"


Карта пунктів збору використаних батарейок: http://batareiky.in.ua/ 

Як часто ми захоплюємося своїми дорослими справами і не беремо участь в житті своїх найулюбленіших дітей?
 Будьте разом і в свята і в будні!

Наше "нормально" може бути їх "чарівно!" :)
Два погляди на один день:

Сім'я - тяжка робота.

ФОТОКОНКУРС. Роботи треба подати до 15.02.2018
https://docs.google.com/document/d/16jOUP10EvMPOwa9LsjK5CUJXhv1R-9nkkdU7l2n_M5U/edit?usp=sharing

КОНКУРС "Загадкове життя домашніх улюбленців". Роботи треба подати до 14.02.2018
https://drive.google.com/open?id=0B4vXNnMQSuawYXZqREtGemlqNWJsR0oxVEFoQmZUQ1ZjZ2NJ

Про недоліки нашої системи цінностей


Міський конкурс "Перлина Запоріжжя"
творчі роботи на конкурс подаються до 3 листопада 2017 року

Навчальний посібник для батьків "Виховання дітей у цифрову еру". 
Цю міні-книжечку про основні виклики «цифрового батьківства» розробили кілька років тому у Сингапурі, з ініціативи тамтешньої Ради з питань ЗМІ (Media Literacy Council). У посібнику піднімаються важливі питання: Коли дозволяти дітям користуватися Інтернетом та мобільними пристроями? Які обмеження доцільно встановлювати? Як оберігати школярів від небажаного онлайн-контенту? Як діяти, якщо дитина потрапила у небезпечну або неприємну ситуацію у мережі? Як балансувати між дисципліною та довірливими, відвертими стосунками з власними дітьми? Як зробити так, щоб дитина змогла якнайповніше користуватися можливостями сучасного світу та, водночас, не узалежнилася від пристроїв та ґаджетів? Як уникнути ігрозалежності? Як дати раду кібербулінгу?
Клан Клік-Клац. Виховання дітей у цифрову еру. from Andriy Tabachyn

Якщо поміркувати про завдання батьків у еру технологій, то можна виокремити кілька ролей, які мали б відігравати дорослі:
* Бути ЗАХИСНИКОМ: оберігати від небезпек, вчити як поводитися у незрозумілих ситуаціях, по можливості відфільтровувати інформацію, яка може потрапити на очі дитині.
* Бути РОЛЬОВОЮ МОДЕЛЛЮ: на власному прикладі демонструвати грамотне та свідоме користування технологіями. 
* Бути ПРАВДОШУКАЧЕМ: вчити критичного мислення, пояснювати дитині, що інформація у мережі може бути неправдивою або, навіть, шкідливою. Тренувати дитяче вміння відрізняти правду від фікції.
* Бути НАСТАВНИКОМ ЦІННОСТЕЙ: закладати фундамент із правильних моральних норм. Пояснювати, що онлайн-світ є всього лише проекцією світу реального, що в обох світах є поняття відповідальності і місце для людяності.
* Бути РЕФЕРІ: контролювати, чи дотримується дитина узгоджених «правил гри». Разом встановлювати розумні межі, залежно від віку дитини, у яких вона буде користуватися технологіями, а не зловживати ними.
* Бути ВІЗІОНЕРОМ: виховувати із думкою про майбутнє. Заохочувати дитину активно пізнавати і випробовувати на практиці унікальні можливості сучасного світу. Чітко розуміти, які цінності близькі вашій сім'ї, яке бачення «успішного життя» ви маєте. Та намагатися давати дітям те, що реально допоможе їм у майбутньому.


Висловлюється велика ПОДЯКА батькам за допомогу втілення проекту "Зона відпочинку" для дітей!

5-А 2016/2017 навчальний рік

Висловлюється велика ПОДЯКА батькам за допомогу в облаштуванні кабінету, за нову дошку та новий стіл!

РІЧНІ
Пам'ятка для батьків:

Трошки про виховання:
Батькам на замітку
Вірус цифрового слабоумства

         Сьогодні весь світ збожеволів на гаджетах: смартфонах, планшетах і іншої цифрової техніки. Разом з ними в світ проникає вірус цифрового слабоумства. І це не жарт, це діагноз. У 2007 році фахівці помітили, що з кожним роком все більше дітей - представників цифрового покоління страждають розладом уваги, втратою пам'яті, низьким рівнем самоконтролю, когнітивними порушеннями, пригніченістю і депресією. Дослідження показують, що в мозку представників цифрового покоління спостерігаються зміни, схожі на ті, що з'являються після черепно-мозкової травми або на ранній стадії деменції - недоумства, яке зазвичай розвивається в старечому віці.
           У це складно повірити, але середньостатистичний семирічний європеєць вже провів біля екранів більше року свого життя (по 24 години на добу), а 18-річний - більше чотирьох років!
           Хочете сказати, що зараз зовсім інші діти? Так, діти інші, але мозок у них такий же, що був у людини тисячу років тому, - 100 мільярдів нейронів, кожен з яких пов'язаний з десятьма тисячами собі подібних.
          Мозок потрібно розвивати і годувати. Всі наші думки, дії, рішення складних завдань і глибокі роздуми залишають слід в нашому мозку. «Ніщо не може замінити того, що діти отримують від власного, вільного і незалежного мислення, коли вони досліджують фізичний світ і стикаються з чимось новим», - стверджує британський професор психології Таня Бірон.
            Ви будете шоковані, але з 1970 року радіус активності дітей (простору навколо будинку, в якому діти вільно досліджують навколишній світ) скоротився на 90%! Світ стиснувся до екрану смартфона, комп'ютера. Діти забули і, що ще гірше, просто не знають, як це - бігати під дощем, пускати кораблики, лазити по деревах або просто базікати один з одним. Вони годинами сидять, втупившись у свій смартфон. Але ж їм необхідно розвивати свої м'язи, знати про ризики, які приготував для них світ, і просто взаємодіяти зі своїми друзями. «Дивно, як швидко сформувався абсолютно новий тип середовища, де смак, нюх і дотик не стимулює, де більшу частину часу ми сидимо біля екранів, а не гуляємо на свіжому повітрі і не проводимо час в розмовах віч-на-віч», - каже Сьюзен Грінфілд . Нам безумовно є про що хвилюватися!
            Мозок формується, коли є зовнішні стимули і чим більше їх буде - тим краще для мозку. Тому дуже важливо, щоб діти досліджували світ фізично, але не віртуально. Це потрібно зростаючому мозку, як і тисячу років тому!
         Також дитині потрібен здоровий і повноцінний сон. Але сучасні діти не здатні вийти з Інтернету і відірватися від комп'ютерних ігор. Це сильно скорочує тривалість їх сну і веде до порушень. Який може бути розвиток, коли ти втомлений і у тебе болить голова, а шкільні завдання ніяк не лізуть в голову ?!
       Ви запитуєте, як же цифрові технології можуть змінити мозок дитини? По-перше, кількість зовнішніх стимулів обмежується через одноманітне проведення часу в Інтернеті. Дитина не отримує необхідного йому досвіду, щоб розвинути досить важливі ділянки мозку, які відповідають за співпереживання, самоконтроль, прийняття рішень ... А те, що не працює, відмирає. Адже у людини, яка перестала ходити, атрофуються ноги? Діти не звикли запам'ятовувати інформацію - їм простіше знайти її в пошукових системах. Ось тобі і проблеми з пам'яттю. Вони її абсолютно не тренують.
          Думаєте, що діти стали набагато розумнішими завдяки Інтернету? А чи знаєте ви, що нинішні одинадцятилітні виконують завдання на такому рівні, який демонстрували восьми- або дев'ятирічні діти 30 років тому. Дослідники відзначають, що однією з основних причин цього є життя у віртуальному світі.
          «Я побоююся, що цифрові технології інфантілізірують мозок, перетворюючи його на подобу мозку маленьких дітей, у яких привертають увагу дзижчащі звуки і яскраве світло, які не можуть концентрувати увагу і живуть тільки сьогоденням», - каже Сьюзен Грінфілд.
          Але ви ще можете врятувати своїх дітей! Досить просто обмежити час користування всілякими гаджетами. Ви будете здивованими, але Стів Джобс, гуру цифрової індустрії, саме так і робив. Його діти не користувалися айпадом взагалі, а інші гаджети їм заборонялося використовувати ночами і у вихідні дні.
          Кріс Андерсон, головний редактор американського журналу «Wired», один із засновників 3D Robotics, також обмежує своїх дітей у використанні гаджетів. Правило Андерсона - ніяких екранів і гаджетів в спальні! «Я, як ніхто інший, бачу небезпеку в надмірному захопленні Інтернетом. Я сам зіткнувся з цією проблемою і не хочу, щоб ці ж проблеми були у моїх дітей».
     Сини творця сервісів Blogger і Twitter можуть користуватися своїми планшетами і смартфонами максимум 1 годину на день, а директор OutCast Agency, обмежує використання гаджетів в будинку 30 хвилинами в день. Його молодші діти зовсім не мають гаджетів.
       Ось вам і відповідь на питання «що потрібно робити?». Подбайте про підростаюче покоління. Подумайте, яке майбутнє їх чекає через 10-20 років, якщо вони сьогодні проводять півдня перед екранами своїх суперсучасних гаджетів?!

Відео про протидію гри "Синій кіт" та як вийти з гри:


ОЦІНКИ за І семестр та тематичні за 2 семестр (для того, щоб можна було переглянути яка оцінка, приблизно, виходить за 2 семестр і порівняти її з І семестром)

Пізнавальні тури для школярів можна подивитися в каталозі туристичної компанії "Веста Тревел" "Весна-літо 2017". Вибирайте, висловлюйте свої думки і побажання :)



Пропонується 3 екскурсії: 

Коли продивляєтесь екскурсії, звертайте увагу на те, що не входить у вартість.

з 31.03.2017 по 02.04.2017 пропонується екскурсія в Одесу. (тут, обратите внимание, не входит в стоимость питание и океанариум. Т.е. это ещё где-то примерно +400 к стоимости)

з 29.04.2017 по 02.05.2017 пропонується екскурсія "Сакура та замки Закарпаття".
ПРОГРАМА ЕКСКУРСІЇ
з 06.05.2017 по 09.05.2017 пропонується екскурсія "Синевир. Травневі свята в Закарпатті".

23.02.2017 вистава "Одне слово" в актовій залі гімназії на 6-му уроці. Вартість 25 грн. Чекаємо всіх бажаючих.

Шановні батьки! Компанія Info Life пропонує вашим дітям пройти тестування. Вчені розробили систему тестування LifePrint, яка визначає за відбитками пальців спадкові здібності; інтелектуальні та фізіологічні особливості людини. Сканер зчитує відбиток і передає його в програму, яка аналізує параметри одержуваного зображення. Для того, щоб ваша дитина розвивалася з максимальною користю для себе, потрібно знати, до чого в неї є здібності: до спорту, інтелектуальної праці або до творчості. Ви дізнаєтеся більше про здоров'я своєї дитини, його прихованих здібностях. Тестування виявить інтереси до тієї чи іншої професії, роботи, розкриє психологічні особливості дитини. Всі подробиці ви можете дізнатися на сайті infolifes.ru

26.01.2016 Відбулися батьківські збори на тему "Важливість родинного виховання"
Шановні батьки, для вас викладена інформація на цю тему:

ОЦІНКИ за вересень-грудень

Вистава відміняється :(

Шановні батьки!

22 грудня для ваших дітей пропонується Новорічна вистава "Нові пригоди Ельзи". Дітей будуть розважати аніматори, потім буде невеличка дискотека. Вистава триває 1-1,5 години. Коштує вистава 40грн. Прошу вас заповнити ДОКУМЕНТ і записати навпроти прізвища вашої дитини чи згодні ви на виставу ( "так" чи "ні"). Вирішувати будемо за більшістю голосів - або ми йдемо всі, або ніхто і думаємо щось інше. Тому, що окремі вистави для кожної групки ніхто організовувати не буде.


29.11.2016 Свято прийому у ГІМНАЗИСТИ

30.11.2016 планується екскурсія (програму дивіться нижче). Прошу вас заповнити ДОКУМЕНТ і записати навпроти прізвища вашої дитини чи буде вона їхати ("так" чи "ні")

(Всі ваші відповіді в документі зберігаються автоматично. Данні, які ви мені подавали на батьківських зборах я занесла в документ. Якщо ви змінили свою думку, то прошу виправити відповідь)


03.11.2016 Відбулися батьківські збори на тему "Можливості родини у формуванні морально-правової культури дітей"
Шановні батьки, для вас викладена інформація на цю тему:

Немає коментарів:

Дописати коментар